Uwaga! W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w „Polityce cookies”. Rozumiem i akceptuję warunki korzystania z serwisu.

E-B@NK Usługa Banku Elektronicznego - Błąd logowania cz.2

  • Change font size

10.01.2018

Poniższa informacja skierowana jest do Klientów naszego Banku, posługujących się TOKENEM w Usługach Banku Elektronicznego E-B@NK 

Szanowni Klienci,

w nawiązaniu do informacji z dnia 09.01.br. (możliwe utrudnienia w logowaniu się do kont E-B@nk) prosimy o kontakt z Bankiem wszystkich Klientów, którzy nadal mają problemy z prawidłowym logowaniem się do konta.

 

Polub nas na Facebook

PROMOCJE - Tutaj warto zaglądać!