Uwaga!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w „Polityce cookies”. Rozumiem i akceptuję warunki korzystania z serwisu.

EBO eBANK

  • Change font size

Zapraszamy do korzystania z nowych Usług Bankowości Internetowej EBO EBANK

 EBO eBANK
 

EBO eBANK to nowoczesne oraz intuicyjne narzędzie bankowości internetowej skierowanej do osób fizycznych oraz do małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Bankowość Internetowa EBO eBANK ONLINE została wykonana w technologii responsywnej (RWD – Responsive Web Design), czyli w technologii dostosowującej usługę do wielkości wyświetlacza urządzenia, z którego korzysta Klient Banku.

 

Twoje korzyści z użytkowania EBO eBANK to:

  • łatwość obsługi – prosty i intuicyjny interfejs z naciskiem na szybkie i wygodne wykonywanie najczęstszych czynności,
  • maksymalny poziom bezpieczeństwa– zapewniony dzięki szyfrowanemu połączeniu oraz wykorzystaniu jednorazowych kodów uwierzytelniających operację (SMS, eToken Mobile, eToken Desktop),
  • nieograniczony dostęp online – możliwość pracy z systemem w dowolnym miejscu na świecie przy wykorzystaniu wyłącznie przeglądarki internetowej komputera, tabletu czy smartfona,
  • funkcjonalność – możliwość podglądu w panelu klienta wszystkich produktów posiadanych: rachunku osobistego, rachunku oszczędnościowego, kart płatniczych, lokat, kredytów, wraz ze szczegółowymi informacjami na temat poszczególnych produktów,
  • obsługa automatyczna odblokowań - automatyczna obsługa telefoniczna poprzez kanał IVR, dla odblokowania/zablokowania usługi lub zmiany hasła dostępowego,
  • komunikacja - możliwość bezpośredniej komunikacji z Bankiem za pośrednictwem wiadomości wysyłanej z panelu klienta,
  • unikalność – nowoczesny wygląd szaty graficznej wykonany pod technologię responsywną (RWD).

 

Ponadto EBO eBANK to:

  • trzy kanały obsługi rachunków bankowych - przeglądarka internetowa (komputery), przeglądarka internetowa w urządzeniach mobilnych, dedykowana aplikacja na urządzenia mobilne,
  • różnorodne mechanizmy autoryzacji dostępu - SMS, eToken Mobile, eToken Desktop,
  • dla EBO Mobile widget stanu salda, historii rachunków, oczekujących akcji,
  • jeden identyfikator do obsługi rachunku firmowego i prywatnego,
  • szybkie przełączanie się pomiędzy rachunkami firmowymi a prywatnymi bez konieczności wylogowania się z systemu,
  • zestawy filtrów pozwalające na szczegółowe kontrolowania wykonanych operacji,
  • współpraca z zewnętrznymi systemami księgowymi – eksport/import plików,
  • obsługa paczek, multiakcje, wielopodpis,
  • zakładanie lokat,
  • obsługa kart płatniczych.

 

EBO eBANK RWD

 

Więcej na temat EBO znajdziesz na stronie www.ebo24.pl

 

 

 

1. EBO eBANK RWD

Nowoczesny portal bankowości elektronicznej zbudowany zgodnie z obowiązującymi trendami. Dzięki architekturze opartej na responsywności (RWD) pozwala na płynne korzystanie zarówno na smartfonie, tablecie jak i ekranie laptopa czy komputera stacjonarnego. Portal dopasowuje się do wielkości ekranu dowolnego urządzenia.

 

Do obsługi wystarczy przeglądarka internetowa, zatem nie trzeba instalować dedykowanej aplikacji, wystarczy odwiedzić stronę bankowości internetowej naszego Banku i przejść poprawnie proces logowania, aby móc wygodnie korzystać ze swoich produktów bankowych.

EBO eBANK RWD

Więcej na temat EBO eBANK RWD znajdziesz na stronie www.ebo24.pl

 

2. EBO MOBILE

Bank w zasięgu ręki!

 

Wszystko co potrzebne dla użytkownika mobilnego!

Telefon i tablet stają się podstawowym narzędziem do komunikacji. Dostęp mobilny do osobistych i biznesowych informacji to nowoczesne mechanizmy dostępu do usług bankowych. Mobilność to obecnie podstawa funkcjonowania dla klientów detalicznych, MŚP oraz korporacyjnych.

 

Kluczowe cechy EBO MOBILE to:

  • szybki dostęp do aplikacji,
  • nowoczesna forma prezentacji procesów biznesowych,
  • bezpieczeństwo aplikacji,
  • ciągły dostęp do danych,
  • łatwośc obsługi,
  • intuicyjność rozwiązania,
  • szybkość działania.

 

EBO MOBILE to dedykowana aplikacja na urządzenia mobilne, którą można pobrać bezpłatnie ze Sklepu Google Play:EBO Mobile

store android

 

Więcej na temat EBO MOBILE znajdziesz na stronie www.ebo24.pl

 

 

 

PIERWSZE LOGOWANIE

 

UWAGA!

Przy pierwszym logowaniu do Usługi EBO i wpisywaniu identyfikatora prosimy zwracać szczególną uwagę na wielkość liter!

 

Strona logowania do EBO eBANK

 

Podczas pierwszego logowania należy podać identyfikator użytkownika otrzymany z Banku oraz jednorazowe hasło aktywacyjne otrzymane w wiadomości SMS. Wiadomość SMS z hasłem zostanie wysłana na numer telefonu, który został podany w Banku w trakcie uruchamiania usługi EBO eBANK.

 

Kliknij poniższą grafikę, aby przejść na stronę logowania EBO:

            Zaloguj się do EBO

 

Po pierwszym zalogowaniu do EBO system automatycznie wymusi zmianę hasła. Należy podać nowe hasło składające się minimalnie z 8 znaków i zawierające co najmniej 1 dużą literę, 1 małą literę i 1 cyfrę. Hasło może mieć maksymalnie 20 znaków.

 

Po poprawnej zmianie hasła system wyświetli komunikat o jego zmianie.

 

Usługa EBO eBANK wymusza stosowanie dwuetapowego logowania, czyli przy następnym logowaniu użytkownik musi wpisać identyfikator, swoje indywidualne maskowane hasło oraz kod autoryzacyjny otrzymany w SMS lub w przypadku korzystania z eTokena Mobile wskazanie z tokena.

 

Więcej na temat EBO znajdziesz na stronie www.ebo24.pl

 

 

ODBLOKOWANIE/ZABLOKOWANIE USŁUGI lub ZMIANA/PRZYPOMNIENIE HASŁA DOSTĘPOWEGO

 

W celu odblokowania/zablokowania usługi EBO lub zmiany/przypomnienia hasła dostępowego należy wybrać jedną z poniższych opcji:

  • Skorzystać z automatycznego serwisu IVR dzwoniąc pod numer 616 460 330. Wcześniej należy przygotować swój indywidualny identyfikator cyfrowy klienta EBO - identyfikator cyfrowy otrzymuje każdy klient przy uruchomieniu usługi EBO. Identyfikator cyfrowy należy "wpisać" na klawiaturze telefonu po uzyskaniu połączenia do IVR i wysłuchaniu komunikatu.

    Usługę IVR należy uaktywnić korzystając z USTAWIEŃ konta EBO - po poprawnym zalogowaniu się do Usługi EBO należy wybrać ikonkę USTAWIENIA (pasek ikon znajduje się w prawym górnym rogu okna przeglądarki):

    ebo ustawienia2 

    następnie przejść do opcji OBSŁUGA PRZEZ TELEFON:

    srodki dostepu telefon

    aktywować usługę poprzez przesunięcie suwaka w prawo (kolor szary zmieni się na kolor zielony) oraz nadać PIN który będzie potrzebny przy korzystaniu z serwisu IVR:

    ivr kod


  • Skontaktować się telefonicznie z placówką naszego Banku.
  • Udać się osobiście do placówki naszego Banku w celu wydania środków dostępu.

 

Więcej na temat EBO znajdziesz na stronie www.ebo24.pl

 

 

Najnowsze wersje PRZEWODNIKÓW DLA KLIENTA (klient indywidualny i korporacyjny) znajdują się na stronie www.ebo24.pl

 

 

ZASADY BEZPIECZNEGO KORZYSTANIA Z USŁUG BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ

 

Przed wpisaniem swojego identyfikatora i hasła zawsze sprawdź:

1. Czy adres strony internetowej do Usługi EBO, który wpisujesz w przeglądarce internetowej to adres "https://ebo.nbsrakoniewice.pl" i rozpoczyna się od frazy "https://"

2. Czy w prawym dolnym rogu okna przeglądarki internetowej (pasek statusu) lub obok paska adresowego znajduje się symbol zamkniętej kłódki - świadczy on o nawiązaniu szyfrowanego, bezpiecznego połączenia z Bankowością Internetową EBO.

3. Czy po kliknięciu na symbol kłódki pojawia się informacja, że certyfikat został wystawiony dla NADOBRZAŃSKI BANK SPÓŁDZIELCZY W RAKONIEWICACH i jest on ważny - koniecznie sprawdź te informacje:

 

Ważny certyfikat wystawiony dla NADOBRZAŃSKI BANK SPÓŁDZIELCZY W RAKONIEWICACH

 

4. W przypadku wystąpienia błędów ww. certyfikatu przerwij logowanie do EBO i zgłoś ten problem do naszego Banku

5. Więcej informacji na temat prawidłowego logowania się do usługi, można znaleźć w dokumencie Instrukcja obsługi aplikacji. Dokument dostępny jest w formie pliku pdf.

 

Pamiętaj także o tym:

  • Bank nigdy w wiadomościach e-mail czy też poprzez rozmowę telefoniczną nie prosi o podanie danych do logowania.
  • Nie ujawniaj nikomu swoich danych do logowania.
  • Nie korzystaj z nieznanych urządzeń aby zalogować się do bankowości internetowej.
  • Pamiętaj o zabezpieczeniach antywirusowych, antyspamowych na swoich urządzeniach.
  • Nie odchodź od komputera po zalogowaniu się do bankowości internetowej.
  • Hasło dostępowe zmieniaj w regularnych okresach.
  • Nie zapisuj hasła na nośnikach np. karteczkach ogólnie dostępnych.
  • Po zakończeniu pracy w EBO koniecznie wyloguj się i zamknij przeglądarkę lub aplikację mobilną.
  • Regularnie aktualizuj systemy operacyjne urządzeń z których korzystasz np. Windows, Android.

 

Więcej na temat zasad bezpiecznego korzystania z bankowości internetowej znajdziesz na stronie www.ebo24.pl

 

 

Wszystkie zlecenia na swoim koncie możesz autoryzować stosując różne metody autoryzacji.

Obecnie w naszym Banku możliwe są do wyboru trzy rodzaje środków autoryzacji:

  • KODY SMS - najbardziej popularna i najprostsza forma autoryzacji polegająca na automatycznym wysyłaniu przez Bank Kodu SMS na wskazany numer telefonu Klienta.

  • EBO Token! - to aplikacja zaprojektowana na urządzenia mobilne, która doskonale funkcjonuje w świecie bankowości elektronicznej gwarantując najwyższy poziom bezpieczeństwa, jednocześnie zachowując łatwość i wygodę użytkowania. To nowoczesne rozwiązanie oferuje swoim klientom silne, wieloskładnikowe zabezpieczenie procesu logowania oraz elektroniczne potwierdzanie dokonywanych transakcji.

  • EBO Token Desktop -  rodzaj środka autoryzacji dedykowany firmom (MŚP) w formie aplikacji działającej na systemach operacyjnych Windows, Linux, MacOS.

 

Więcej na temat EBO Token znajdziesz na stronie www.ebo24.pl

 

 

Polub nas na Facebook

PROMOCJE - Tutaj warto zaglądać!