Uwaga!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w „Polityce cookies”. Rozumiem i akceptuję warunki korzystania z serwisu.

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich płatności

 

Monitorowanie kart płątniczych SGB

 

 

Od dziś tj. 18 marca 2024 roku, Twoje transakcje kartą będą jeszcze bezpieczniejsze.

 

Co to dla Ciebie oznacza?

Tak jak dotychczas będziemy monitorować każdą Twoją płatność kartą płatniczą, aby sprawdzić czy nie jest ona oszustwem. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności z użyciem Twojej karty. W wyniku naszej analizy płatność Twoją kartą może zostać odrzucona, a sama karta czasowo zablokowana.

 

Co w takiej sytuacji?

1. Otrzymasz od nas wiadomość SMS:

 

Monitoring kart płatniczych SGB  Monitoring kart płatniczych SGB

 

2. W treści wiadomości poprosimy Cię o kontakt z infolinią SGB i potwierdzenie próby płatności.

3. Zadzwoń na infolinię SGB i potwierdź próbę płatności.

4. Dalsze płatności będą możliwe.

 

Pamiętaj, że konsultanci Infolinii SGB dostępni są przez całą dobę. Udzielą Ci pomocy i odpowiedzą na Twoje pytania pod numerami telefonów:

  • 800 888 888 - bezpłatne połączenie
  • +48 61 647 28 46 - połączenie z zagranicy, opłata zgodna z taryfą operatora

 

 

Monitorowanie płątności kartami płatniczymi SGB

3D Secure

Bezpieczne płatności w internecie z usługą 3D Secure

Bezpieczna usługa 3D Secure

 

Co to jest usługa 3D Secure?

Usługa 3D Secure to dodatkowe, darmowe zabezpieczenie płatności kartą w internecie.

 

Jak działa usługa 3D Secure?

Jeśli płacisz kartą płatniczą w sklepie internetowym, który obsługuje 3D Secure, wymagane może być dodatkowe potwierdzenie transakcji. Zakupy kartą w internecie z usługą 3D secure potwierdzisz na dwa sposoby. Poznaj i wybierz najwygodniejszy dla siebie:

  • poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne oraz podanie hasła 3D Secure (jednorazowego kodu SMS), które otrzymasz na numer telefonu komórkowego podany przez Ciebie do kontaktu w Banku. Odpowiedź na pytanie weryfikacyjne ustalisz w placówce bankowej lub poprzez infolinię pod numerem 800 888 888 lub 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z bieżącą taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia. Wpisując odpowiedź na pytanie weryfikacyjne pamiętaj, że musi być zgodna z tym co zostało podane w Banku lub na Infolinii. Koniecznie zachowaj odpowiednią wielkość liter i prawidłowo wpisz wszystkie znaki polskie i specjalne.
  • w aplikacji SGB Mobile (tylko klienci indywidualni).

 

Pamiętaj, że jeśli żadna ze wskazanych metod potwierdzania transakcji nie została przez Ciebie wybrana, nie zapłacisz kartą w internecie z użyciem metody 3D Secure.

 

Aktywacja usługi 3D Secure

Usługa jest automatycznie włączana przy aktywacji karty.

 

Jak przebiega transakcja z usługą 3D Secure?

  • Wejdź na stronę sklepu obsługującego płatności 3D Secure - oznaczoną symbolami poniżej:
  • Logo
  • Wybierz płatność kartą i podaj jej dane.
  • Sprawdź poprawność danych.
  • Potwierdź transakcję - płatność kartą w internecie możesz potwierdzić poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne i podanie hasła 3D Secure (kodu SMS) lub w aplikacji mobilnej SGB Mobile. Pamiętaj! Nie zawsze płatności kartą w sklepach internetowych będą wymagały dodatkowej weryfikacji w usłudze 3D Secure - zależy to od sklepu internetowego.

 

Zablokowanie usługi 3D Secure

Jeśłi 3 razy podasz odpowiedź na pytanie weryfikacyjne lub błędna hasło 3D Secure, usługa zostanie zablokowana do końca dnia. Automatycznie o godzinie 00:00 dnia następnego usługa zostanie odblokowana i kolejne płatności będą możliwe.

 

Jak odblokować usługę 3D Secure

Jeśli nie udaje Ci się zapłacić kartą w sklepach internetowych, które obsługują usługę 3D Secure, skontaktuj się z nami. Zadzwoń pod bezpłatną infolinię 800 888 888 lub pod numer 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.

 


Karty obsługiwane w usłudze 3D  Secure

Karty dla klientów indywidualnych, za wyjątkiem kart przedpłaconych  – transakcje potwierdzasz odpowiedzią na pytanie weryfikacyjne i hasłem 3D Secure (kodem SMS) lub w aplikacji mobilnej SGB Mobile.

 

Transakcje kartami przedpłaconymi potwierdzasz jedynie odpowiedzią na pytanie weryfikacyjne i hasłem 3D Secure (kodem SMS).

 

Karty dla klientów firmowych – transakcje potwierdzasz odpowiedzią na pytanie weryfikacyjne i hasłem 3D Secure (kodem SMS).

 

 

 

Bankomaty bezprowizyjne

sgb bps mapaSzanowni Klienci,

na tej stronie można znaleźć wykaz bezprowizyjnych bankomatów w Polsce - zestawienie dla grup bankowych SGB (Spółdzielcza Grupa Bankowa) i BPS (Bank Polskiej Spółdzielczości) oraz wykaz terminali POS.

 

 

 

Czytaj więcej: Bankomaty bezprowizyjne

MasterCard karta przedpłacona

Karta przedpłacona Mastercard

 

Co to za karta?

Międzynarodowa debetowa karta płatnicza, za pomocą której możesz dysponować pieniędzmy na rachunku.

 

Zamawianie i wydanie karty

  • Zamów kartę dla siebie lub wskaż Użytkownika karty
  • Użytkownikiem karty może być już osoba fizyczna, która ukończyła 7 lat!
  • Pierwszą kartę i PIN do karty odbierzesz w placówce banku
  • Karta ważna jest przez 4 lata
  • Karta nie jest wznawiana automatycznie

 

Jeśli na karcie, która utraciła ważność, zostały jakieś pieniądze, możesz je wypłacić w gotówce lub przelewem - na wskazane konto albo na rachunek nowej karty.

 

Co można robić kartą?

  • Płać w kraju i za granicą - zbliżeniowo lub stykowo, w punktach oznaczonych logo Mastercard
  • Wypłacaj gotówkę z bankomatów w kraju i za granicą
  • Karta pozwala na operacje do wysokości kwoty dostępnej na jej rachunku
  • Z rachunku karty nie można przelewać pieniędzy na inne rachunki

 

Bezpieczne płatności przez internet

 

Zastrzeganie karty

  • Karta może być zastrzeżona przez:

         - właściciela konta lub użytkownika karty pod bezpłatnym numerem Infolinii SGB: 800 888 888,

         - Bank - na wniosek właściciela konta Bank może zastrzec wszystkie karty wydane do konta.

  • Nie da się odwołać zastrzeżenia!

 

 

Funkcja Cashback

Cash Back to usługa, dzięki której posiadacze kart mogą wygodnie podejmować niewielkie kwoty pieniędzy z kasy sklepowej, przy okazji płacenia kartą płatniczą za codzienne zakupy.

cashback

Funkcjonowanie funkcji Cash Back:

  • Korzystanie z Cash Back jest proste.
  • Płacąc kartą płatniczą za zakupy w kasie wystarczy poprosić kasjera o wypłacenie w ramach usługi Cash Back żądanej kwoty – maksymalnie do wysokości 500 złotych (karty płatnicze VISA maksymalnie do kwoty 300 zł, karty płatnicze MASTERCARD maksymalnie do kwoty 500 zł).
  • Transakcję potwierdzamy składając podpis na wydruku lub wprowadzając kod PIN - na wydruku potwierdzającym kwota wypłaty i zakupów będą wykazane oddzielnie – warto upewnić się, że te kwoty się zgadzają, a my otrzymaliśmy właściwą sumę.
  • Przy potwierdzaniu transakcji kasjer może poprosić dodatkowo o parafkę przy kwocie wypłaty gotówki.
  • Z usługi Cash Back można skorzystać niezależnie od wielkości samego zakupu opłacanego kartą – nie ma znaczenia, czy wyniesie on 20 zł czy 1.000 zł. Warto natomiast pamiętać o swoim dziennym limicie wypłat, wypłata gotówki w ramach Cash Back będzie wliczona w ten limit.

 

Dzięki funkcji Cash Back:

  • Nie trzeba szukać bankomatu, gdy potrzebujemy niewielkiej kwoty w gotówce.
  • Oszczędzamy czas, robiąc jednocześnie zakupy i dokonując wypłaty gotówki – w sposób bezpieczny, łatwy i wygodny.

 

Zgubiłeś kartę – Zadzwoń jak najszybciej i zablokuj kartę!

facebook bok