Uwaga!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w „Polityce cookies”. Rozumiem i akceptuję warunki korzystania z serwisu.

E-B@NK Usługa Banku Elektronicznego - Błąd logowania cz.2

10.01.2018

Poniższa informacja skierowana jest do Klientów naszego Banku, posługujących się TOKENEM w Usługach Banku Elektronicznego E-B@NK 

Szanowni Klienci,

w nawiązaniu do informacji z dnia 09.01.br. (możliwe utrudnienia w logowaniu się do kont E-B@nk) prosimy o kontakt z Bankiem wszystkich Klientów, którzy nadal mają problemy z prawidłowym logowaniem się do konta.

 

E-B@NK Usługa Banku Elektronicznego - Błąd logowania cz.1

09.01.2018

Szanowni Klienci,

informujemy, że w dniu dzisiejszym występują utrudnienia w logowaniu się do Usługi Banku Elektronicznego E-B@nk. Obecnie trwają intensywne prace nad usunięciem powyższego błędu.

Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.

AKTUALIZACJA - Awaria została usunięta.

 

PILNE - UWAGA NA NOWĄ METODĘ KRADZIEŻY PIENIĘDZY!

trojan horsePoniższa kradzież miała miejsce w jednym z największych banków komercyjnych w Polsce i dlatego ten artykuł niech będzie ostrzeżeniem dla każdego klienta bankowości elektronicznej. 

 

Koniecznie zapoznaj się z całym artykułem! 

 

"Na czym polega oszustwo

Czytaj więcej: PILNE - UWAGA NA NOWĄ METODĘ KRADZIEŻY PIENIĘDZY!

Token RSA - sprawdź datę ważności

03.09.2017

Jeżeli jesteś użytkownikiem Tokena RSA w Usługach CUI, to koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją.

 

W przypadku gdy Twój Token RSA nie wyświetla standardowych 6-ciu cyfr na wyświetlaczu, a tylko jedną małą cyfrę (w prawym dolnym rogu), to znaczy że Twój Token stracił ważność.

 

Czytaj więcej: Token RSA - sprawdź datę ważności

Klient Korporacyjny CUI - Akceptowanie paczek

15.03.2017

Szanowni Państwo,

zwracamy się z prośbą o dokładne sprawdzenie UPRAWNIEŃ UŻYTKOWNIKÓW upoważnionych do autoryzowania/podpisywania zleceń płatniczych złożonych za pośrednictwem Usług Banku Elektronicznego CUI. 

 

Sprawdzenia i edycji uprawnień może dokonać tylko i wyłącznie Administrator (wskazany przez Państwa użytkownik/pracownik o szerszych prawach administracyjnych, wskazywany z reguły przy składaniu Wniosku o uruchomienie lub zmianę Usługi). 

 

UPRAWNIENIA UŻYTKOWNIKÓW zawarte są w zakładce KONFIGURACJA - zakres uprawnień należy sprawdzić dla każdego użytkownika i dla każdego rachunku bankowego udostępnionego w Usłudze. 

 

Oto przykładowe zakresy uprawnień:

- jeśli uprawniony użytkownik ma mieć możliwość akceptacji/podpisywania tylko pojedyńczych przelewów, to należy zaznaczyć tylko opcję PRZELEWY -> AKCEPTOWANIE,
- jeśli uprawniony użytkownik ma mieć możliwość akceptacji/podpisywania pojedyńczych przelewów oraz paczek przelewów, to należy zaznaczyć dwie opcje: PRZELEWY ->  AKCEPTOWANIE oraz AKCEPTOWANIE PACZEK.

 

Przykładowe uprawnienia zawiera TEN PLIK (jpg).

Dokładniejsze wyjaśnienia na temat uprawnień użytkowników można znaleźć w opublikowanym Przewodniku "Instrukcja użytkownika" na TEJ STRONIE.

 

Polub nas na Facebook

PROMOCJE - Tutaj warto zaglądać!