Przeniesienie rachunku płatniczego
- Szczegóły
- Opublikowano: środa, 01, sierpień 2018 10:00
- Odsłony: 1111
Szanowni Klienci,
przypominamy że zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 19.08.2011 r. o usługach płatniczych Nadobrzański Bank Spółdzielczy w Rakoniewicach realizuje proces przeniesienia rachunku płatniczego.
Chcesz przenieść rachunek do naszego Banku?
Koniecznie zapoznaj się z niniejszym Formularzem informacyjnym (plik w formacie PDF).
Ostrzeżenie Ministerstwa Finansów
- Szczegóły
- Opublikowano: środa, 18, kwiecień 2018 10:00
- Odsłony: 808
Ostrzegamy przed fałszywymi e-mailami rozsyłanymi w imieniu MF
Do użytkowników poczty elektronicznej trafiają wiadomości dotyczące otrzymania „zwrotu pieniędzy za ostatni rachunek podatkowy".
Warunkiem ma być uzupełnienie formularza elektronicznego na stronie internetowej Ministerstwa Finansów.
Uwaga: takie e-maile są próbą wyłudzenia danych i nie należy ich otwierać.
Komunikat ""W celu umożliwienia korzystania z bankowości elektronicznej ..."
- Szczegóły
- Opublikowano: niedziela, 18, marzec 2018 06:00
- Odsłony: 970
Tutaj znajdziecie Państwo wszelkie informacje i wyjaśnienia dotyczące komunikatu "W celu umożliwienia korzystania z bankowości elektronicznej prosimy o telefoniczny lub osobisty kontakt z bankiem", który można zobaczyć przy próbie zalogowania się do Usług Banku Elektronicznego CUI. Prosimy o zapoznanie się z wyjaśnieniami dotyczącymi najnowszych zabezpieczeń, które zostały zastosowane w trosce o bezpieczeństwo środków zgromadzonych na rachunkach bankowych w naszym Banku.
Koniecznie zapoznaj się! Zabezpieczenia - IP Intelligence
JPK VAT - Informacje w pigułce
- Szczegóły
- Opublikowano: środa, 04, kwiecień 2018 10:00
- Odsłony: 1193
Szanowni Państwo,
od 1 stycznia 2018 r. wszyscy przedsiębiorcy prowadzący elektroniczną ewidencję VAT (czyli rejestr sprzedaży i zakupów VAT) przesyłają ją jako JPK_VAT. Od tego roku do dużych, średnich oraz małych firm, dołączyli mikroprzedsiębiorcy, czyli firmy zatrudniające do 10 osób (i osiągające do 2 mln euro obrotów), które składają deklaracje VAT-7 lub VAT-7K, także jednoosobowe działalności gospodarcze czy gospodarstwa rolne.
E-B@NK Usługa Banku Elektronicznego - Błąd logowania cz.2
- Szczegóły
- Opublikowano: wtorek, 09, styczeń 2018 06:00
- Odsłony: 1196
10.01.2018
Poniższa informacja skierowana jest do Klientów naszego Banku, posługujących się TOKENEM w Usługach Banku Elektronicznego E-B@NK
Szanowni Klienci,
w nawiązaniu do informacji z dnia 09.01.br. (możliwe utrudnienia w logowaniu się do kont E-B@nk) prosimy o kontakt z Bankiem wszystkich Klientów, którzy nadal mają problemy z prawidłowym logowaniem się do konta.