Usługi dodatkowe

Opublikowano: środa, 09, lipiec 2014 10:06
Odsłony: 13621

Wpłatomat

Zapraszamy do korzystania z nowoczesnych bankomatów recyklingowych z funkcją wpłatowatu, zainstalowanych w Centrali w Rakoniewicach oraz w Oddziale w Zbąszyniu.

 

Wpłaty dokonywane w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach 07:30-16:30 księgowane są na docelowym rachunku bankowym w czasie rzeczywistym (w trybie natychmiastowym).

 

Wpłaty dokonywane poza ww. godzinami księgowane są na docelowym rachunku bankowym, w następnym dniu roboczym.

 

Pamiętaj!

Wpłat gotówki we wpłatomacie można dokonywać tylko i wyłącznie na rachunki bankowe założone w naszym Banku.

Certyfikaty

Nadobrzański Bank Spółdzielczy w Rakoniewicach, za pośrednictwem Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A., świadczy usługi w zakresie wydawania certyfikatów i dostawy wszystkich składników urządzeń do składania i weryfikacji bezpiecznego podpisu elektronicznego.

 

Certyfikat czyli inaczej podpis elektroniczny jest to usługa pozwalająca na podpisywanie dokumentów elektronicznych w sposób wiążący dla urzędów, ułatwiając w ten sposób korzystającemu zarządzanie firmą.

 

Bezpieczny podpis elektroniczny:

  • jest przyporządkowany wyłącznie do osoby składającej ten podpis,
  • jest powiązany z danymi, do których został dołączony, w taki sposób, że jakakolwiek późniejsza zmiana tych danych jest rozpoznawalna,
  • oświadczenie woli podpisane elektronicznym podpisem ma takie same skutki prawne, jak oświadczenie woli podpisane podpisem własnoręcznym,
  • w znaczny sposób obniża koszty funkcjonowania przedsiębiorstwa.

 

Więcej szczegółów na dedykowanej stronie Certyfikaty.

Wrzutnia nocna

Wrzutnia nocna, inaczej zwana skarbcem nocnym, umożliwia dokonywanie wpłat gotówki poza godzinami otwarcia Banku i jest dostępna dla Klientów posiadających rachunek bankowy w naszym Banku.

 

Klient NBS w Rakoniewicach po podpisaniu odpowiedniego dokumentu:

  • otrzymuje klucz do drzwi Wrzutni, umiejscowionej na zewnętrznej ścianie budynku Banku,
  • dokonuje wpłat w formie zamkniętej, w specjalnych oznaczonych „portfelach”, do którego należy dołączyć dowód wpłaty.

 

Bank, na podstawie dowodu wpłaty złożonego w „portfelu”:

  • dokonuje sprawdzenia wpłaty,
  • uznaje rachunek Klienta kwotą wpłaty (z uwzględnieniem ewentualnych różnic kasowych stwierdzonych we wpłatach: dodatnich, wynikających z nadmiarów, lub ujemnych, wynikających z niedoborów).

 

Wpłaty dokonane za pośrednictwem Wrzutni księgowane są na rachunku Klienta w następnym dniu roboczym.

 

Korzyści

  1. Urządzenie dostępne jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  2. Bezpieczeństwo - ograniczenie zagrożeń związanych z pozostawaniem gotówki w siedzibie Klienta na okresy dłuższe i w kwotach większych niż wynikające z prowadzenia bieżącej działalności.
  3. Wygoda - dostępność w godzinach nocnych.
  4. Usprawnienie obrotu gospodarczego.

Gwarancje i poręczenia

Najważniejsze cechy gwarancji i poręczeń to:

  • Udzielane są w obrocie krajowym i w złotych
  • Wzrost wiarygodności firmy wobec partnerów handlowych
  • Redukcja ryzyka związanego z kontrahentem oraz z realizacją kontraktu-umowy
  • Brak konieczności angażowania własnych środków finansowych
  • Bank dodatkowo udziela poręczeń i gwarancji ze środków zewnętrznych: Poznański Fundusz Poręczeń Kredytowych, Bank Gospodarstwa Krajowego.

 

Przejdź na dedykowana stronę Gwarancje i poręczenia i poznaj szczegóły.

BLIK

Szybko zapłacisz i wypłacisz! BLIK zastępuje gotówkę i karty płatnicze. Pozwala zapłacić za zakupy i wypłacać pieniądze przy użyciu smartfona z aplikacją SGB MOBILE (klient indywidualny) oraz PORTFEL SGB (klient firmowy).

 

BLIK - BĄDŹ KOTEM PŁATNOŚCI W NECIE

 

Gdzie użyć BLIKA?

 

Zapłacisz w internecie, w sklepie lub wypłacisz z oznaczonych bankomatów, dokonasz opłaty w ulicznych parkomatach, rozliczysz się za usługi z administracją publiczną, kupisz bilety do kina itp.

 

Gdzie znaleźć BLIKA?

 

Klienci indywidualni mogą korzystać z BLIKA w aplikacji mobilnej SGB MOBILE, klienci firmowi w aplikacji PORTFEL SGB. Obie aplikacje są dostępne dla telefonów z systemem Android i iOS. Możesz je pobrać w sklepie Google Play i App Store na swoim smartfonie. W zależności od systemu operacyjnego (Android lub iOS) wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację.

 

Jak korzystać z BLIKA?

 

W bankomacie lub na stronie sklepu internetowego wybierz BLIK. Płatność zrealizujesz, gdy wpiszesz jednorazowy, 6-cyfrowy kod wygenerowany w swojej aplikacji mobilnej, a następnie zatwierdzisz go na smartfonie. Tak samo zrób w sklepie stacjonarnym - tylko powiedz sprzedawcy, że płacisz BLIKIEM.

 

Jak płacić BLIKIEM w internecie?

 

  1. Wybierz "Płatność BLIK".
  2. Wygeneruj kod w swojej aplikacji mobilnej.
  3. Wpisz kod na stronie internetowej.
  4. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.

 

Jak płacić BLIKIEM w sklepie?

 

  1. Poinformuj sprzedawcę: Płacę BLIKIEM!
  2. Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej.
  3. Wpisz kod na terminalu.
  4. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.

 

Jak wypłacić BLIKIEM w bankomacie?

 

  1. Sprawdź czy bankomat akceptuje wypłatę BLIKIEM.
  2. Wybierz opcję wypłaty BLIK.
  3. Wybierz kwotę wypłaty.
  4. Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej i wpisz go w bankomacie.
  5. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.

 

Ile kosztuje BLIK?

 

Za korzystanie z BLIKA nie ponosisz żadnych kosztów!  To darmowa usługa!

 

BLIKUJ mądrze!

 

Pamiętaj o bezpieczeństwie, zabezpiecz swój smartfon przed kradzieżą i nieuprawnionym dostępem.

 

SGB MOBILE - klient indywidualny

 

 

 

PORTFEL SGB - klient firmowy