Uwaga! W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w „Polityce cookies”. Rozumiem i akceptuję warunki korzystania z serwisu.

E-B@NK Usługa Banku Elektronicznego - Błąd logowania cz.2

10.01.2018

Poniższa informacja skierowana jest do Klientów naszego Banku, posługujących się TOKENEM w Usługach Banku Elektronicznego E-B@NK 

Szanowni Klienci,

w nawiązaniu do informacji z dnia 09.01.br. (możliwe utrudnienia w logowaniu się do kont E-B@nk) prosimy o kontakt z Bankiem wszystkich Klientów, którzy nadal mają problemy z prawidłowym logowaniem się do konta.

 

E-B@NK Usługa Banku Elektronicznego - Błąd logowania cz.1

09.01.2018

Szanowni Klienci,

informujemy, że w dniu dzisiejszym występują utrudnienia w logowaniu się do Usługi Banku Elektronicznego E-B@nk. Obecnie trwają intensywne prace nad usunięciem powyższego błędu.

Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.

AKTUALIZACJA - Awaria została usunięta.

 

PILNE - UWAGA NA NOWĄ METODĘ KRADZIEŻY PIENIĘDZY!

trojan horsePoniższa kradzież miała miejsce w jednym z największych banków komercyjnych w Polsce i dlatego ten artykuł niech będzie ostrzeżeniem dla każdego klienta bankowości elektronicznej. 

 

Koniecznie zapoznaj się z całym artykułem! 

 

"Na czym polega oszustwo

Czytaj więcej: PILNE - UWAGA NA NOWĄ METODĘ KRADZIEŻY PIENIĘDZY!

Token RSA - sprawdź datę ważności

03.09.2017

Jeżeli jesteś użytkownikiem Tokena RSA w Usługach CUI, to koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją.

 

W przypadku gdy Twój Token RSA nie wyświetla standardowych 6-ciu cyfr na wyświetlaczu, a tylko jedną małą cyfrę (w prawym dolnym rogu), to znaczy że Twój Token stracił ważność.

 

Czytaj więcej: Token RSA - sprawdź datę ważności

Przeglądarka Mozilla Firefox a karty mikroprocesorowe

09.03.2017

Poniższa informacja skierowana jest do Klientów Korporacyjnych CUI korzystających z kart mikroprocesorowych.

 

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy że dnia 8 marca br. producent udostępnił nową wersję 52 przeglądarki internetowej Mozilla Firefox, w której to wersji została ograniczona możłiwośc uruchomienia apletów wymagających wtyczki Javy. Funkcjonalnośc ta jest domyśłnie wyłoczona, jednak producent umożliwił jej włączenie.

W tym dokumencie (format pdf) przedstawiamy sposób w jaki można włączyć/odblokować wtyczkę, aby bezproblemowo móc korzystać z kart mikroprocesorowych i autoryzować przygotowane zlecenia płatnicze.

 

Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, jednakże powyższe zmiany są niezależne od Banku.

 

Polub nas na Facebook

PROMOCJE - Tutaj warto zaglądać!