Jeżeli po poprawnym zalogowaniu się do EBO Twoja przeglądarka niepoprawnie wyświetla zawartość okien lub jesteś pewna/pewny że identyfikator (login) i hasło zostało wpisane poprawnie, a mimo tego pojawił się komunikat "Wystapił błąd podczas logowania", to skorzystaj z poniższej porady.
W trakcie korzystania z przeglądarki internetowej i wykonywania wielu odsłon stron, czynności w bankowości elektronicznej i podobnych, dochodzi do przepełnienia pamięci podręcznej czyli tzw. cache i dobrym krokiem w przypadku nietypowych zachowań przeglądarki (np. brak części okna) jest regularne czyszczenie cache.
Jak wyczyścić cache przeglądarki?
W każdej przeglądarce wygląda to troszkę inaczej, ale można też skorzystać ze skrótów klawiaturowych (do podstawowego czyszczenia).
Przed użyciem skrótów do czyszczenia cache należy wylogować się z bankowości elektronicznej i zamknąć bieżące okno EBO:
I tak:
Na liście nie ma przeglądarki Opera, bo ta przeglądarka nie posiada takiego skrótu.
Jeśli czyszczenie wg powyższych skrótów nie przyniesie skutku, to należy dokonać czyszczenia cache wg tych scenariuszy:
1. W prawym górnym rogu otwórz menu przeglądarki.
2. Wybierz opcję „Ustawienia”.
3. W oknie, które się pojawi, kliknij „Pokaż ustawienia zaawansowane” i przycisk „Wyczyść dane przeglądarki”.
4. W wyświetlonym oknie zaznacz, za jaki okres chcesz usunąć cache, na przykład, „od samego początku”.
5. Zaznacz pola wyboru, wybierając jakie dane mają zostać usunięte.
6. Naciśnij “Wyczyść dane przeglądarki”.
1. W prawym górnym rogu otwórz menu przeglądarki.
2. Wybierz opcję “Historia” i obszar „Wyczyść historię przeglądania”.
3. W wyświetlonym oknie zaznacz pozycję „Pamięć podręczna”.
4. Odznacz inne pozycje.
5. Dalej kliknij „Wyczyść teraz”.
W trakcie czyszczenia cache należy pamiętać o tym, że usuwane mogą być hasła na stałe zapisane w przeglądarce.
Więcej na temat EBO eBANK znajdziesz na stronie www.ebo24.pl