Uwaga!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w „Polityce cookies”. Rozumiem i akceptuję warunki korzystania z serwisu.

Harmonogram prac serwisowych - komunikaty o niedostępności usług

Poniżej przedstawiamy stale aktualizowany harmonogram zaplanowanych prac serwisowych/modernizacyjnych, które mają wpływ na działanie udostępnianych usług bankowości internetowych, bankomatów, kart płatniczych, usług BLIK itp.

 

9 czerwca w godzinach od 00:30 do 04:30 niedostępne będą przelewy na telefon BLIK i przelewy natychmiastowe Express Elixir.

 
 
Pamiętaj!
Jeśli musisz zastrzec kartę zadzwoń na Infolinię SGB, która jest czynna całą dobę:
  • Infolinii SGB  800 888 888
  • + 48 22 515 31 50

 

 

facebook bok