Uwaga!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w „Polityce cookies”. Rozumiem i akceptuję warunki korzystania z serwisu.

Harmonogram zaplanowanych przerw serwisowych

1. W dniach od 27 do 28 listopada w godzinach 21:00 - 01:00 nasz dostawca będzie prowadzić prace serwisowe.

Wystąpią przerwy w działaniu:

  • bankomatów
  • bankowości, w tym aplikacji mobilnej
  • autoryzacja transakcji poprzez SMS
  • usługi 3D Secure (uwierzytelnianie transakcji internetowych)
  • realizacji płatności z wykorzystaniem kart płatniczych - w internecie i placówkach handlowo-usługowych (POS)

2. Dnia 2 grudnia w godzinach 00:00 - 04:00 nasz dostawca będzie prowadzić prace serwisowe.

Mogą wystąpić przerwy w działaniu:

  • bankomatów
  • realizacji płatności z wykorzystaniem kart płatniczych - w internecie i placówkach handlowo-usługowych (POS)

 

 

 

Pamiętaj!
Jeśli w godzinach serwisowych musisz zastrzec kartę płatniczą zadzwoń na Infolinię SGB, która jest czynna całą dobę:
  • 800 888 888
  • + 48 22 515 31 50 (połączenie z zagranicy)

 

 

 

facebook bok