Uwaga!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w „Polityce cookies”. Rozumiem i akceptuję warunki korzystania z serwisu.

Porada - Wnioski 300+

Szanowni Klienci,

informujemy że w przypadku trudności z obsługą wniosku Dobry Start 300+ zalecamy:

- przede wszystkim aktualizację przeglądarki internetowej do najnowszej wersji,

- zmianę przeglądarki,

- wyczyszczenie historii przeglądania i plików cookies (zalecamy skorzystanie z porady na naszej stronie internetowej lub użycia skrótu klawiszowego CTRL+F5.

Czytaj więcej: Porada - Wnioski 300+

Czy wiesz, że ... należy regularnie czyścić cache przeglądarki?

Jeżeli po poprawnym zalogowaniu się do EBO Twoja przeglądarka niepoprawnie wyświetla zawartość okien lub jesteś pewna/pewny że identyfikator (login) i hasło zostało wpisane poprawnie, a mimo tego pojawił się komunikat "Wystapił błąd podczas logowania", to skorzystaj z poniższej porady.

Czytaj więcej: Czy wiesz, że ... należy regularnie czyścić cache przeglądarki?

facebook bok

zastrzeganie bok