Uwaga!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w „Polityce cookies”. Rozumiem i akceptuję warunki korzystania z serwisu.

Bankomaty bezprowizyjne

sgb bps mapaSzanowni Klienci,

na tej stronie można znaleźć wykaz bezprowizyjnych bankomatów w Polsce - zestawienie dla grup bankowych SGB (Spółdzielcza Grupa Bankowa) i BPS (Bank Polskiej Spółdzielczości) oraz wykaz terminali POS.

 

 

 

Czytaj więcej: Bankomaty bezprowizyjne

Przeniesienie rachunku płatniczego

Szanowni Klienci,

przypominamy że zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 19.08.2011 r. o usługach płatniczych Nadobrzański Bank Spółdzielczy w Rakoniewicach realizuje proces przeniesienia rachunku płatniczego.

 

Chcesz przenieść rachunek do naszego Banku?

Koniecznie zapoznaj się z niniejszym Formularzem informacyjnym (plik w formacie PDF).

 

 

 

JPK VAT - Informacje w pigułce

JPK VAT 2018

Szanowni Państwo, 

od 1 stycznia 2018 r. wszyscy przedsiębiorcy prowadzący elektroniczną ewidencję VAT (czyli rejestr sprzedaży i zakupów VAT) przesyłają ją jako JPK_VAT. Od tego roku do dużych, średnich oraz małych firm, dołączyli mikroprzedsiębiorcy, czyli firmy zatrudniające do 10 osób (i osiągające do 2 mln euro obrotów), które składają deklaracje VAT-7 lub VAT-7K, także jednoosobowe działalności gospodarcze czy gospodarstwa rolne.

 

Czytaj więcej: JPK VAT - Informacje w pigułce

Ostrzeżenie Ministerstwa Finansów

Ostrzegamy przed fałszywymi e-mailami rozsyłanymi w imieniu MF

 

Do użytkowników poczty elektronicznej trafiają wiadomości dotyczące otrzymania „zwrotu pieniędzy za ostatni rachunek podatkowy".

Warunkiem ma być uzupełnienie formularza elektronicznego na stronie internetowej Ministerstwa Finansów.

Uwaga: takie e-maile są próbą wyłudzenia danych i nie należy ich otwierać.

Czytaj więcej: Ostrzeżenie Ministerstwa Finansów

Komunikat ""W celu umożliwienia korzystania z bankowości elektronicznej ..."

Tutaj znajdziecie Państwo wszelkie informacje i wyjaśnienia dotyczące komunikatu "W celu umożliwienia korzystania z bankowości elektronicznej prosimy o telefoniczny lub osobisty kontakt z bankiem", który można zobaczyć przy próbie zalogowania się do Usług Banku Elektronicznego CUI. Prosimy o zapoznanie się z wyjaśnieniami dotyczącymi najnowszych zabezpieczeń, które zostały zastosowane w trosce o bezpieczeństwo środków zgromadzonych na rachunkach bankowych w naszym Banku.

Koniecznie zapoznaj się!  Zabezpieczenia - IP Intelligence

 

facebook bok

zastrzeganie bok