Uwaga!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w „Polityce cookies”. Rozumiem i akceptuję warunki korzystania z serwisu.

Dbamy o Wasze bezpieczeństwo

  • Change font size

Drodzy Klienci,

w trosce o zdrowie zarówno Państwa, jak i naszych pracowników, podjęliśmy w ostatnich tygodniach wiele działań służących ograniczeniu skutków pandemii koronawirusa. Dotyczą one zasad utrzymania relacji z naszymi Klientami, sposobu organizacji pracy i ochrony przed zakażeniami.


Począwszy od pierwszych dni marca 2020 roku, Zarząd Nadobrzańskiego Banku Spółdzielczego w Rakoniewicach brał pod uwagę wszystkie zalecenia administracji państwowej związane z działalnością w sferze publicznej. Dotyczy to w szczególności ograniczenia przemieszczania się i podróży służbowych, zasad pracy zdalnej, organizowania zgromadzeń, spotkań i konferencji, a także bezpieczeństwa pracowników i organizacji pracy Banku.

 

Zgodnie z przygotowanymi wcześniej planami działań w sytuacjach krytycznych podjęliśmy następujące decyzje:

  • Pracownicy, którzy nie są kluczowi dla utrzymania ciągłości funkcjonowania Banku wykonują swoją pracę w trybie zdalnym.
  • Przenieśliśmy na inne terminy wszelkie spotkania biznesowe, konferencje, prezentacje.
  • Większość decyzji wewnętrznych podejmowanych jest w trybie zdalnym, a nie podczas bezpośrednich spotkań.
  • Przekazaliśmy pracownikom poradnik dotyczący sposobów zachowania się w czasie pandemii.
  • Poinformowaliśmy pracowników o konieczności odbycia 14-dniowej kwarantanny w przypadku powrotów z zagranicznych urlopów, prosząc, by takie działania zostały podejmowane także w odniesieniu do ich rodzin.
  • Pracownicy Banku są wyposażeni w środki ochrony osobistej – maseczki, rękawiczki, płyny dezynfekcyjne.
  • We wszystkich naszych placówkach stosujemy środki do dezynfekcji.
  • Zwiększyliśmy częstotliwość dezynfekcji miejsc, z którymi kontakt bezpośredni mają nasi Klienci. Te działania obejmują również bankomaty.
  • W miejscach bezpośredniej obsługi Klienta zamontowane zostały specjalne osłony, gwarantujące bezpieczeństwo w kontaktach pracowników z Klientami.
  • Wprowadziliśmy zasadę, że w jednym czasie w placówce Banku mogą przebywać maksimum dwie osoby.
  • Prosimy o przestrzeganie zasady utrzymania co najmniej 2 metrów odstępu pomiędzy Klientami znajdującymi się wewnątrz, jak i na zewnątrz Banku.
  • Poinformowaliśmy Klientów o możliwych próbach oszustwa. Ta wyjątkowa sytuacja, w której wszyscy się znaleźliśmy, stała się okazją dla przestępców, którzy próbują wyłudzić pieniądze. Prosimy zachować szczególną ostrożność!

 

Jednocześnie zachęcamy wszystkich Klientów naszego Banku do kontaktów drogą elektroniczną lub telefoniczną. Najprostszy kontakt:

e-mail: nbs(małpa)nbs-rakoniewice.pl

tel. 61 4421700


Zapraszamy serdecznie do korzystania z bankowości elektronicznej i mobilnej EBO eBANK.

 

Udostępniamy Państwu bardzo wygodne formy płatności smartfonem, zegarkiem i kartą płatniczą z funkcją płatności zbliżeniowych w każdej placówce usługowo-handlowej.


Prosimy o zwracanie szczególnej uwagi na pojawiające się w mediach społecznościowych fałszywe informacje. Jedynym, pewnym źródłem informacji o ewentualnych zmianach zasad obsługi Klientów jest strona internetowa banku, a także nasz profil na Facebooku.

 

Dbamy o Wasze bezpieczeństwo

 

 

 

 

facebook bok