Szanowni Państwo,
W trosce o wygodę naszych Klientów oraz dążąc do zapewnienia dostępu do stale rozszerzającej się oferty produktów i usług, Nadobrzański Bank Spółdzielczy w Rakoniewicach wprowadza nowy system informatyczny. W ślad za tym zmieni się również System Bankowości Internetowej. Jesteśmy przekonani, że nowe rozwiązanie to jeszcze większa wygoda obsługi, oszczędność czasu i pieniędzy. To co niezmienne - to jak zawsze najwyższy poziom bezpieczeństwa.
W związku z powyższym pragniemy poinformować, że główne prace techniczne w tym zakresie będą prowadzone w dniach od 24.06.2022 r. do 27.06.2022 r., co oznacza że wykonywanie operacji w obecnym systemie będzie możliwe do 24.06.2022 r. do godz. 11:00.
System Bankowości Internetowej w nowej odsłonie będzie dostępny od godz. 8.00 w dniu 27.06.2022 r. (poniedziałek). Od tego momentu będzie również dostępna Aplikacja Mobilna na telefony komórkowe, zarówno z systemem Android jak i iOS.
Hasła do pierwszego logowania otrzymają Państwo wiadomością SMS po udzieleniu odpowiedzi na pytania weryfikujące tożsamość przy logowaniu do Bankowości Internetowej.
Szczegółowe informacje dotyczące logowania oraz korzystania z nowego Systemu Bankowości Internetowej zostaną zamieszczone na naszej stronie internetowej www.nbs-rakoniewice.pl
Dotychczasowy system EBO będzie dostępny jeszcze przez 6 miesięcy, jednak tylko w zakresie wglądu do historii operacji na rachunku. Historia rachunku nie będzie widoczna w nowym systemie, będzie również możliwa do uzyskania w placówkach Banku w formie papierowej.
Zachęcamy Państwa do śledzenia aktualności.
W przypadku jakichkolwiek pytań i wątpliwości pozostajemy do Państwa dyspozycji.
Przypominamy też o stosowaniu się do zasad bezpieczeństwa. Logowanie powinno nastąpić dopiero po sprawdzeniu informacji o certyfikacie serwisu bankowości internetowej.
Urządzenie dostępowe i oprogramowanie:
Logowanie:
Autoryzacja operacji:
₋ dokładnie zapoznać się z treścią przesłanej wiadomości SMS i upewnić się, czy treść wiadomości dotyczy właściwej operacji;
₋ dokładnie sprawdzić, czy w wiadomości SMS cyfry numeru rachunku, na który jest wysyłany przelew, zgadzają się z tymi, które widoczne są na ekranie komputera.
Wiadomości e-mail i MMS:
Nietypowe zachowanie na stronach zawsze powinno budzić czujność! Na przykład: długie oczekiwanie na zalogowanie, pojawiające się niestandardowo wyglądające pola, pojawiają się dodatkowe pola formularza do wprowadzenia dodatkowych danych, prośba o podanie hasła przy operacjach tego niewymagających.