Kontakt
- Szczegóły
- Opublikowano: środa, 09, lipiec 2014 12:22
- Odsłony: 31320
Jeśli masz pytania dotyczące oferty Banku, chcesz przesłać nam swoją opinię lub złożyć reklamację zapraszamy do:
- kontaktu osobistego - adresy Placówek Banku,
- kontaktu telefonicznego – numery telefonów Placówek Banku,
- kontaktu pisemnego:
- poprzez Formularz kontaktowy
- poprzez e-mail:
- listownie na adres Centrali Banku:
Nadobrzański Bank Spółdzielczy
plac Powstańców Wielkopolskich 34
62-067 Rakoniewice
Jeśli chcesz skontaktować się z Bankiem w sprawie:
- Zastrzegania kart płatniczych – przejdź na stronę Zastrzeganie kart.
- Zastrzegania dokumentów – przejdź na stronę Zastrzeganie dokumentów.
- Reklamacji – przejdź na stronę Reklamacje.
Pamiętaj!
Zgodnie z obowiązującym motto naszego Banku „Liczysz się dla nas”, każda ocena i opinia jest dla bardzo cenna i pozwala na podnoszenie jakości naszych usług i rozwój oferowanych produktów bankowych.