Uwaga!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w „Polityce cookies”. Rozumiem i akceptuję warunki korzystania z serwisu.

Reklamacje

  • Change font size

Zasady przyjmowania i rozpatrywania reklamacji w NBS w Rakoniewicach

Każdy Klient Nadobrzańskiego Banku Spółdzielczego w Rakoniewicach ma prawo zgłoszenia opinii i wątpliwości dotyczących jakości i standardów obsługi realizowanych przez Bank. Rozpatrywanie reklamacji Klientów odbywa się zgodnie z Wytycznymi Komisji Nadzoru Finansowego.

Zasady składania reklamacji/skarg/wniosków

Informacja o terminach rozpatrywania niektórych reklamacji - wersja PDF - Pobierz

Informacja o terminach rozpatrywania niektórych reklamacji - wersja PDF - Pobierz

Dokument do pobrania - wersja PDF - Pobierz

 

 

Formularze w wersji elektronicznej do pobrania

Formularze w formacie PDF:

- Załącznik Nr 1 Formularz reklamacji dla klienta indywidualnego - Pobierz

- Załącznik Nr 2 Formularz reklamacji dla klienta instytucjonalnego - Pobierz

- Załącznik Nr 3 Formularz reklamacji dla klienta indywidualnego (karty) - Pobierz

- Załącznik Nr 4 Formularz reklamacji dla klienta instytucjonalnego (karty) - Pobierz

- Załącznik Nr 5 Formularz reklamacji dotyczącej ubezpieczeń - Pobierz

 

 

 Formy złożenia reklamacji:

  • poprzez Formularz Kontaktowy,
  • pocztą elektroniczną na adres wskazany w Zakładce Kontakt,
  • faksem - pod numerem 61 44 21 720,
  • pocztą tradycyjną - na adres korespondencyjny:

    Nadobrzański Bank Spółdzielczy
    plac Powstańców Wielkopolskich 34
    62-067 Rakoniewice

  • we wszystkich placówkach Banku - adresy placówek znaleźć można w zakładce Placówki.

 

Reklamacje powinny być składane niezwłocznie po wystąpieniu okoliczności budzących wątpliwości Klienta.

 

Informacja o podmiotach rozpatrujących spory konsumenckie:

W związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich Nadobrzański Bank Spółdzielczy w Rakoniewicach informuje, iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami lub osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, wspólnikami spółek cywilnych oraz rolnikami, jest Rzecznik Finansowy, Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa, https://rf.gov.pl/.

 

W związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich Nadobrzański Bank Spółdzielczy w Rakoniewicach informuje, iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami jest Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa, https://knf.gov.pl.

 

 

 

facebook bok