Reklamacje
- Szczegóły
- Opublikowano: środa, 18, styczeń 2017 12:37
- Odsłony: 17035
Zasady przyjmowania i rozpatrywania reklamacji w NBS w Rakoniewicach
Każdy Klient Nadobrzańskiego Banku Spółdzielczego w Rakoniewicach ma prawo zgłoszenia opinii i wątpliwości dotyczących jakości i standardów obsługi realizowanych przez Bank. Rozpatrywanie reklamacji Klientów odbywa się zgodnie z Wytycznymi Komisji Nadzoru Finansowego.
Zasady składania reklamacji/skarg/wniosków
Informacja o terminach rozpatrywania niektórych reklamacji - wersja PDF - Pobierz
Informacja o terminach rozpatrywania niektórych reklamacji - wersja PDF - Pobierz
Dokument do pobrania - wersja PDF - Pobierz
Formularze w wersji elektronicznej do pobrania
Formularze w formacie PDF:
- Załącznik Nr 1 Formularz reklamacji dla klienta indywidualnego - Pobierz
- Załącznik Nr 2 Formularz reklamacji dla klienta instytucjonalnego - Pobierz
- Załącznik Nr 3 Formularz reklamacji dla klienta indywidualnego (karty) - Pobierz
- Załącznik Nr 4 Formularz reklamacji dla klienta instytucjonalnego (karty) - Pobierz
- Załącznik Nr 5 Formularz reklamacji dotyczącej ubezpieczeń - Pobierz
Formy złożenia reklamacji:
- poprzez Formularz Kontaktowy,
- pocztą elektroniczną na adres wskazany w Zakładce Kontakt,
- faksem - pod numerem 61 44 21 720,
- pocztą tradycyjną - na adres korespondencyjny:
Nadobrzański Bank Spółdzielczy
plac Powstańców Wielkopolskich 34
62-067 Rakoniewice - we wszystkich placówkach Banku - adresy placówek znaleźć można w zakładce Placówki.
Reklamacje powinny być składane niezwłocznie po wystąpieniu okoliczności budzących wątpliwości Klienta.
Informacja o podmiotach rozpatrujących spory konsumenckie:
W związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich Nadobrzański Bank Spółdzielczy w Rakoniewicach informuje, iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami lub osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, wspólnikami spółek cywilnych oraz rolnikami, jest Rzecznik Finansowy, Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa, https://rf.gov.pl/.
W związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich Nadobrzański Bank Spółdzielczy w Rakoniewicach informuje, iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami jest Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa, https://knf.gov.pl.