Usługi dodatkowe
- Szczegóły
- Opublikowano: środa, 09, lipiec 2014 10:06
- Odsłony: 16248
Wpłatomat
Zapraszamy do korzystania z nowoczesnych bankomatów recyklingowych z funkcją wpłatowatu, zainstalowanych w Centrali w Rakoniewicach oraz w Oddziale w Zbąszyniu.
Wpłaty dokonywane w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach 07:30-16:30 księgowane są na docelowym rachunku bankowym w czasie rzeczywistym (w trybie natychmiastowym).
Wpłaty dokonywane poza ww. godzinami księgowane są na docelowym rachunku bankowym, w następnym dniu roboczym.
Pamiętaj!
Wpłat gotówki we wpłatomacie można dokonywać tylko i wyłącznie na rachunki bankowe założone w naszym Banku.
Certyfikaty
Nadobrzański Bank Spółdzielczy w Rakoniewicach, za pośrednictwem Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A., świadczy usługi w zakresie wydawania certyfikatów i dostawy wszystkich składników urządzeń do składania i weryfikacji bezpiecznego podpisu elektronicznego.
Certyfikat czyli inaczej podpis elektroniczny jest to usługa pozwalająca na podpisywanie dokumentów elektronicznych w sposób wiążący dla urzędów, ułatwiając w ten sposób korzystającemu zarządzanie firmą.
Bezpieczny podpis elektroniczny:
- jest przyporządkowany wyłącznie do osoby składającej ten podpis,
- jest powiązany z danymi, do których został dołączony, w taki sposób, że jakakolwiek późniejsza zmiana tych danych jest rozpoznawalna,
- oświadczenie woli podpisane elektronicznym podpisem ma takie same skutki prawne, jak oświadczenie woli podpisane podpisem własnoręcznym,
- w znaczny sposób obniża koszty funkcjonowania przedsiębiorstwa.
Więcej szczegółów na dedykowanej stronie Certyfikaty.
Wrzutnia nocna
Wrzutnia nocna, inaczej zwana skarbcem nocnym, umożliwia dokonywanie wpłat gotówki poza godzinami otwarcia Banku i jest dostępna dla Klientów posiadających rachunek bankowy w naszym Banku.
Klient NBS w Rakoniewicach po podpisaniu odpowiedniego dokumentu:
- otrzymuje klucz do drzwi Wrzutni, umiejscowionej na zewnętrznej ścianie budynku Banku,
- dokonuje wpłat w formie zamkniętej, w specjalnych oznaczonych „portfelach”, do którego należy dołączyć dowód wpłaty.
Bank, na podstawie dowodu wpłaty złożonego w „portfelu”:
- dokonuje sprawdzenia wpłaty,
- uznaje rachunek Klienta kwotą wpłaty (z uwzględnieniem ewentualnych różnic kasowych stwierdzonych we wpłatach: dodatnich, wynikających z nadmiarów, lub ujemnych, wynikających z niedoborów).
Wpłaty dokonane za pośrednictwem Wrzutni księgowane są na rachunku Klienta w następnym dniu roboczym.
Korzyści
- Urządzenie dostępne jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
- Bezpieczeństwo - ograniczenie zagrożeń związanych z pozostawaniem gotówki w siedzibie Klienta na okresy dłuższe i w kwotach większych niż wynikające z prowadzenia bieżącej działalności.
- Wygoda - dostępność w godzinach nocnych.
- Usprawnienie obrotu gospodarczego.
Gwarancje i poręczenia
Najważniejsze cechy gwarancji i poręczeń to:
- Udzielane są w obrocie krajowym i w złotych
- Wzrost wiarygodności firmy wobec partnerów handlowych
- Redukcja ryzyka związanego z kontrahentem oraz z realizacją kontraktu-umowy
- Brak konieczności angażowania własnych środków finansowych
- Bank dodatkowo udziela poręczeń i gwarancji ze środków zewnętrznych: Poznański Fundusz Poręczeń Kredytowych, Bank Gospodarstwa Krajowego.
Przejdź na dedykowana stronę Gwarancje i poręczenia i poznaj szczegóły.
BLIK
Szybko zapłacisz i wypłacisz! BLIK zastępuje gotówkę i karty płatnicze. Pozwala zapłacić za zakupy i wypłacać pieniądze przy użyciu smartfona z aplikacją SGB MOBILE (klient indywidualny) oraz PORTFEL SGB (klient firmowy).
Gdzie użyć BLIKA?
Zapłacisz w internecie, w sklepie lub wypłacisz z oznaczonych bankomatów, dokonasz opłaty w ulicznych parkomatach, rozliczysz się za usługi z administracją publiczną, kupisz bilety do kina itp.
Gdzie znaleźć BLIKA?
Klienci indywidualni mogą korzystać z BLIKA w aplikacji mobilnej SGB MOBILE, klienci firmowi w aplikacji PORTFEL SGB. Obie aplikacje są dostępne dla telefonów z systemem Android i iOS. Możesz je pobrać w sklepie Google Play i App Store na swoim smartfonie. W zależności od systemu operacyjnego (Android lub iOS) wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację.
Jak korzystać z BLIKA?
W bankomacie lub na stronie sklepu internetowego wybierz BLIK. Płatność zrealizujesz, gdy wpiszesz jednorazowy, 6-cyfrowy kod wygenerowany w swojej aplikacji mobilnej, a następnie zatwierdzisz go na smartfonie. Tak samo zrób w sklepie stacjonarnym - tylko powiedz sprzedawcy, że płacisz BLIKIEM.
Jak płacić BLIKIEM w internecie?
- Wybierz "Płatność BLIK".
- Wygeneruj kod w swojej aplikacji mobilnej.
- Wpisz kod na stronie internetowej.
- Potwierdź płatność w swoim smartfonie.
Jak płacić BLIKIEM w sklepie?
- Poinformuj sprzedawcę: Płacę BLIKIEM!
- Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej.
- Wpisz kod na terminalu.
- Potwierdź płatność w swoim smartfonie.
Jak wypłacić BLIKIEM w bankomacie?
- Sprawdź czy bankomat akceptuje wypłatę BLIKIEM.
- Wybierz opcję wypłaty BLIK.
- Wybierz kwotę wypłaty.
- Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej i wpisz go w bankomacie.
- Potwierdź płatność w swoim smartfonie.
Ile kosztuje BLIK?
Za korzystanie z BLIKA nie ponosisz żadnych kosztów! To darmowa usługa!
BLIKUJ mądrze!
Pamiętaj o bezpieczeństwie, zabezpiecz swój smartfon przed kradzieżą i nieuprawnionym dostępem.
SGB MOBILE - klient indywidualny
PORTFEL SGB - klient firmowy