Zastrzeganie kart płatniczych
- Szczegóły
- Opublikowano: poniedziałek, 30, czerwiec 2014 09:04
- Odsłony: 5958
Szanowny Kliencie,
w przypadku utraty karty płatniczej niezwłocznie skontaktuj się:
- z placówką banku, która wydała utraconą kartę płatniczą,
- z Systemem Zastrzegania Kart:
Kluczowym elementem Systemu jest zautomatyzowana infolinia wykorzystująca technologię rozpoznawania mowy. Po wypowiedzeniu nazwy wydawcy karty System przekieruje Cię do właściwej infolinii banku w celu zastrzeżenia karty.
Szczegółowe informacje o Systemie znajdziesz na stronie zastrzegam.pl
lub
- z Zespołem Zastrzegania Kart dzwoniąc na numer:
- Dzwoniąc w kraju – na numer 22 515 31 50
- Dzwoniąc z zagranicy – na numer +48 22 515 31 50
Pamiętaj!
Im szybciej nastąpi zastrzeżenie, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo wystąpienia strat powstałych w wyniku nieuczciwego wykorzystania karty!