Przygotuj się na przerwy w działaniu naszych usług:
W nocy z 3 na 4 listopada 2025 r. w godzinach 22:00 – 01:00 wystąpią przerwy w dostępie do usług: bankowości internetowej,
aplikacji mobilnej, przelewów ekspresowych, płatności BLIK, bankomatów i wpłatomatów. Dodatkowo mogą wystąpić przerwy w realizacji transakcji z wykorzystaniem kart płatniczych.
Przepraszamy za utrudnienia i zalecamy wykonanie pilnych i ważnych transakcji poza godzinami serwisowymi.
Jeśli musisz zastrzec kartę lub dostęp do bankowości internetowej,
zadzwoń na Infolinię SGB 800 888 888 lub na numer +48 22 515 3150.
- Pamiętaj:
- Jeśli w godzinach serwisowych musisz zastrzec kartę płatniczą zadzwoń na Infolinię SGB, która jest czynna całą dobę:
- • 800 888 888 (bezpłatne połączenie)
- • 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata zgodna z taryfą operatora)